13 Aralık 2016 Salı

İşte Benim Polisim

Babamın beğendiğim bir yazısını sizlerle paylaşıyorum:  
                                                                 
     Motosikletimle İzmir’den İstanbul’a dönüyordum. Balıkesir’in Bandırma ilçesinin şehir merkezine geldim. Niyetim 18.30’da İstanbul’a kalkan feribota binmekti. Kalkış vaktine saatler vardı. İlk defa Bandırma şehir merkezini gezdim. Karnımı doyurdum, ufak tefek alışveriş yaptım. Bandırmayı ve insanlarını çok sevdim. Deniz kenarındaki şahane manzaralı çay bahçelerinden birinde çay içtim. Günlerden 10 Aralık 2016 cumartesiydi. Motosikletime bindiğimde benzinimin bitmek üzere olduğunu gördüm. Benzin almam gerekiyordu. En yakın benzin istasyonunun Bandırma girişindeki istasyon olduğunu öğrendim. Ana caddeye çıkan yol üzerinde, köşede bir polis otosu gördüm. Önünde biri orta boylu esmer, diğeri uzun boylu açık tenli iki polis memuru duruyordu. Motosikletimle yaklaştım, kendilerine bulunduğum yerden o en yakın olan benzin istasyonuna nasıl gidebileceğimi sordum. Şehir içini hiç bilmediğimi anladılar ve bana ona göre yolu tarif ettiler. Teşekkür edip tarif üzerine dikkatli bir şekilde yola devam ettim. Beş dakika sonra aynadan, arkamdan bir polis otosunun yaklaştığını gördüm. Yan tarafıma gelince camdan bana seslendiler. Bakınca yol sorduğum polis memurları olduğunu gördüm. Bana kendilerini takip etmemi söylediler. Önümden giderek beni benzin istasyonunun içine kadar getirdiler. Kendilerine tekrar teşekkür edip Allah razı olsun dedim. Bana yolu tarif ettikten sonra içleri rahat etmemiş olmalı ki emin olmak için beni kendileri getirmişlerdi. Bu ince düşünceleri ve nazik davranışları beni çok duygulandırdı. Kendilerine dualar ettim. “İşte benim polisim bu!”, dedim. Vatandaşının en küçük sorununu bile çözmeden içi rahat etmez. Onların nezdinde tüm polislerimize teşekkür ediyorum.
         Gece 22:30’da İstanbul’daki evime geldim, aileme kavuştum. Hepimiz sevinçliydik. Saat 23:00 sularında, televizyonda, sonradan 37 polis 7 sivil şehidimizin olduğunu öğrendiğimiz hain terör saldırısında Beşiktaş’taki stadyum yanında iki bomba patladığını duyduk. Beynimden vurulmuşa döndüm. Haberleri izlerken gözyaşlarımızı tutamadık. Gencecik vatan evlatlarımız, polislerimiz, vatandaşlarımız şehit olmuşlardı. Ama bu kiralık terör örgütleri ve arkasındakiler şunu iyi bilsinler ki; bu alçak ve hain saldırılar Türk milletini asla yıldıramaz. Tam aksine bizi daha çok birbirimize kenetler. Türk milleti tek bayrak, tek devlet, tek vatan, tek millet, tek vücut ve tek yürek olarak sonsuza kadar dimdik ayakta kalacaktır. Terörün her türlüsünü lanetliyor, nefretle kınıyor ve asil milletimizin başı sağ olsun diyorum. Yaralılarımıza acil şifalar diliyor, tüm şehit ve yaralı aile ve yakınlarının acılarını paylaşıyor, Allah’tan dayanma gücü vermesini diliyorum.13.12.2016 / İstanbul.
                                                                                                           
                                                                                                 Emekli Bir Vatandaş.
                                                                                                     Kadir ARDİLLİ.

Hiç yorum yok: