26 Temmuz 2008 Cumartesi

Bike Baran



Bike Baran’ı ilk defa bu akşam ege tv’de çok hoş bir sohbet programında dinledim. Program sunucuları ve konuklar çok doğaldılar. Sanki kameranın önünde değillermiş de kendi aralarında sohbet ediyorlarmış gibiydiler. Heyecanlıydılar.Esprili,eğlenceli bir programdı.



“Diyecek sözün mü var?” isimli program ege tv’de yayınlamaya yeni başlamış. Bundan sonra her Cuma 21.30’da ekrana gelecek programı Milliyet muhabiri Banu Şen, işadamı Akşit Ersoy, şovmen Arif Güven ve İzmirli model Duygu Akdeniz sunuyordu.



Bike Baran’ın sesi,kendine güveni,pozitifliği,tarzı,şarkıları,esprileri,zekası beni etkiledi gerçekten.O yüzden burada bahsetmek istedim. Konservatuar mezunu olan Bike Baran’ın yeni albümünde 10 parça bulunuyor.Pop&rock tarzında söyleyen bike şarkılarını kendi yazıyor ve besteliyormuş. Beni etkileyen özelliklerinin arasına yeteneğini de eklemeliyim o halde. Bike Baran’ın resmi sitesine buradan ulaşabilirsiniz.



Bu arada programın sonlarına doğru Akşit Ersoy izleyicilere sokak hayvanlarıyla ilgili çok önemli bir mesaj verdi. Herkes lütfen sokak hayvanları için kapısının önüne bir tas su ve artan yiyecekleri, imkanları varsa kedi yada köpek maması koysun dedi. Bu duyarlılığından dolayı kendisini ayrıca tebrik ediyorum. Tam da benim insanlara duyurmak istediğim mesajlardan biriydi. Bu dünya sadece bize ait değil. Sokak hayvanlarına yiyecek ve su vererek,sevgi göstererek onlara destek olmalıyız. Ayrıca hayvanların kısırlaştırılmalarına kesinlikle karşıyım. Bunu da eklemeden geçemezdim.

Hiç yorum yok: