28 Temmuz 2008 Pazartesi

Metallica Konseri



Bugüne kadar tüm dünyada 120 milyon albüm satan ünlü müzik grubu metallica dün akşam Ali Sami Yen Stadyumunda hayranlarıyla buluştu. Konsere sadece İstanbul’dan değil Türkiye’nin bir çok yerinden ve yurtdışından da katılımlar oldu. Türkiye’de üçüncü stadyum konserini veren metallica için 800 metrekarelik bir sahne kuruldu. Stad önünde saatlerce öncesinden kuyruğa girildi.Hatta bazıları geceden gelmişlerdi. Gerçi ben konsere gitmedim ama stadın ne kadar dolu olduğunu ve herkesin ne kadar heyecanlı olduğunu televizyondan izledim. Şahsen üniversite yıllarımda okula giderken minübüste hep metallica dinlerdim. Hatta boş dersin olduğu bir gün walkman’imin kulaklığını, tabi o zaman mp3 playerlar yok, anfinin mikrofonuna dayayıp bütün okula dinletmiştim. Sınıfın girişi bar girişi gibi olmuştu.Herkes kafasını sallıyordu.Özellikle ride the lightning en sevdiğim albümleriydi.Metallica’yı dinlerken insan daha güçlü olduğunu hissediyor. Sanki açılın ben geliyorum kazanacağım, başaracağım diyorsun. Dinleyenler beni daha iyi anlayacaktır. Dinlemeyenler ise ne hissettirdiğini ancak dinleyerek anlayabilirler.



Konserde program şu şekildeydi.

Metallica konser akış:
14.00 Kapı Açılış

14.00: DJ – Radyo Eksen DJ’leri
2 saat 45 dakika boyunca

17.00: THE SWORD
30 dakika

18.00: PENTAGRAM
45 dakika

19:15: DOWN
45 dakika

21.00: METALLICA




Bilet fiyatları ise şöyleydi.

1.Kategori: 350,00 YTL SAHNE ÖNÜ
2.Kategori: 150,00 YTL VIP
3.Kategori: 85,00 YTL SAHA İÇİ
4.Kategori: 90,00 YTL NUM./KAPALI TRB.
5.Kategori: 75,00 YTL NUM./KAPALI TRB.
6.Kategori: 50,00 YTL YENİ AÇIK TRB

Metallica’nın biyografisine buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: